Rejestracja
Partner
Responsive image

Centrum Prasowe – wirtualne biura prasowe


2018-04-01

CentrumPrasowe.pl – Wirtualne biura prasowe

Można zapytać „Czym jest wirtualne biuro prasowe ?”, i oczywiście racją jest zadanie takiego pytania, gdy pierwszy raz spotykamy się z tym tematem. W Polsce w roku 2018 strefa „Public relations” , jeszcze mocno kuleje. Gdy w 2009 roku, pomysłodawca Centrum Prasowego , Krzysztof Wolski tworzył pierwszy opis budowy serwisu, w naszym kraju tylko największe spółki akcyjne, zatrudniały rzeczników prasowych. Wcześniej rzecznicy byli tylko w partiach politycznych lub instytucjach państwowych. Dlatego nic dziwnego że wiele osób w Polsce jeszcze nie docenia dbania o swój pozytywny wizerunek.


Odpowiedź na pytanie „Czym jest wirtualne biuro prasowe ?” , takowe wirtualne biuro jest miejscem w sieci internet do którego dziennikarz może dotrzeć o dowolnej porze dnia lub nocy z dowolnego miejsca na ziemi z dostępem do internetu. Rzecznik prasowy, pracuje w ustalonych godzinach, często zamiast odpowiadać na powtarzające się pytania zamieszcza „Oświadczenie”, dotyczące danej sprawy. Wirtualne biuro prasowe pozwala kreować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, fundacji czy też instytucji i dzielić się materiałami bez wiedzy rzecznika z dziennikarzami. Wirtualne biuro prasowe zdejmuje spory ciężar z pracownika który może skupić się na kolejnych kreatywnych artykułach promujących jego pracodawców.


Jak powstało CentrumPrasowe.pl ?

Pomysłodawca serwisu Centrum Prasowe PL prowadził od 2009 roku działalność gospodarczą, tworząc unikalne oprogramowanie serwerowe (aplikacje WWW), które ułatwiały pracę jego klientom. Wiele prac które zostały wykonane, były zlecane indywidualnie i wykorzystywane są po dziś w wewnętrznych strukturach ułatwiając i zabezpieczając komunikację między pracownikami. Wiele z wykonanych aplikacji służy głównie do zautomatyzowania procesów samopowtarzalnych co prowadzi do odciążenia pracowników i pozwala im się skupić na ważniejszych zadaniach. Mimo swoich umiejętności i sukcesów, miał również problem z przebiciem się ze swoim przekazem do mediów. A zorganizowanie konferencji prasowej z prezentami dla dziennikarzy były poza zasięgiem z powodu ciągłych inwestycji w rozwój firmy. W trakcie prowadzenia działalności gospodarczej, zrodził się pomysł na portal który ułatwi komunikację między rzecznikami prasowymi firm, instytucji czy też fundacji a dziennikarzami. W trakcie projektowania funkcji portalu organizowane były spotkania z dziennikarzami oraz rzecznikami aby wybadać jakie są ich potrzeby. W ten oto sposób w 2012 roku pojawiła się pierwsza wersja CentrumPrasowe.pl


Po co mi CentrumPrasowe.pl skoro mogę mieć takie biuro u siebie na stronie ?

Faktycznie, wiele firm, fundacji i instytucji prowadzi wirtualne biura na własnej stronie internetowej i to z dużym powodzeniem. Ale teraz trzeba popatrzeć na inne aspekty. Oni mogą sobie na to pozwolić bo są już znani i mają ugruntowaną pozycję. Dziennikarze znają adresy ich stron i zaglądają tam czasem w poszukiwaniu nowych informacji. A często są już na liście newsletter-owej i dostają informację na e-mail o nowościach. Jednak czy my możemy sobie pozwolić na prowadzenie takiego wirtualnego biura na własnej stronie ? Raczej niestety nie. CentrumPrasowe.pl jest już znanym portalem wśród dziennikarzy największych agencji prasowych w Polsce. Główna strona Centrum Prasowe agreguje wszystkie notki medialne i przedstawia je w uporządkowany sposób. Centrum Prasowe pozwala wszystkim którzy prowadzą wirtualne biura prasowe pokazać się dziennikarzom już od pierwszej zamieszczonej na portalu wiadomości. Budując własne wirtualne biuro prasowe dla rzecznika na własnej witrynie, będziesz potrzebować jeszcze dużo czasu i pieniędzy aby zaistnieć wśród dziennikarzy. Pamiętaj że samych spółek akcyjnych jest na Giełdzie Papierów Wartościowych już blisko 500, a wszystkich spółek kapitałowych ponad 3,5 miliona. Dziennikarz ma ograniczony czas w ciągu dnia i może nie znaleźć czasu aby odkryć Twoją ważną informację. Na Centrum Prasowym gdy dziennikarz przegląda przekrój dnia, zapozna się z wszystkimi informacjami od rzeczników prasowych.


Właśnie w tym celu został zaprojektowany portal Centrum Prasowe PL. Portal ten wdrażając stale nowe rozwiązania stał się liderem wśród serwisów informacyjnych tworzących wirtualne biura prasowe.

Wiarygodna Firma 2009 – Wszystkie prawa zastrzeżone. © Zawartość strony internetowej WiarygodnaFirma.pl chroniona jest przez polskie prawo autorskie oraz prawo własności intelektualnej. Prawa do serwisu oraz treści w nim zawartych należą do firmy Ads-Center Sp. Zo.o. z siedzibą we Wrocławiu 53-413, Biuro: w Sky Tower Wrocław. przy ul. Gwiaździsta 62, piętro 12 nr lok. 2, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000717286, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy KRS, posiadająca NIP: PL8992840746, wysokość kapitału zakładowego i wpłaconego: 10000 PLN. Wszystkie logotypy, nazwy własne, projekty graficzne, filmy, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki towarowe, znaki serwisowe są znakami zastrzeżonymi i należą do serwisu. Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, przesyłanie lub dystrybuowanie jakichkolwiek treści ze strony WiarygodnaFirma.pl bez zgody właściciela jest zabronione. Serwis WiarygodnaFirma.pl stworzony przez: Krzysztof Wolski