Co zamierza napoleon pl
To kampania informacyjna skierowana do wszystkich potencjalnych odbiorców. Jest to tak zwana kampania wirusowa wzbudzająca zainteresowanie oraz chęć odkrycia tajemnicy która kryje się za pierwszymi spotami telewizyjnymi. Pierwszy film zobaczyliśmy około 20 lutego i miała być to informacja zaczepna która ma za zadanie zwrócenie tylko uwagi. Mimo to twórcy reklamy postanowili przemycić w treści kilka słów kluczowych dzięki którym można się już domyślać że na Polski rynek wchodzi duży gracz. Główny przekaz który obserwujemy na końcu spotu wzbudza w osobie oglądającej chęć wpisania frazy kluczowej „co zamierza napoleon pl” w pole wyszukiwania w wyszukiwarce. Zgodnie z informacją z reklamy musimy odnaleźć stronę o nazwie domeny cozamierzanapoleon.pl.
Poniżej zamieszczamy film reklamowy który pojawił się jako pierwszy. Nosi on tytuł „Dlaczego Napoleon sprzedaje Luwr?”. Podczas oglądania filmu widzimy barokowe wnętrza, kartony oraz ludzi wynoszących kolejne przedmioty. Napoleon siedzi na fotelu i rozmawia przez telefon. Opisuje posiadłość którą chce sprzedać na terenie Francji. Z opisu możemy wywnioskować że to pomieszczenia o łącznej powierzchni sześćdziesięciu tysięcy metrów kwadratowych. Dodatkowo Napoleon informuje rozmówcę o malunku który zdobi pałac. Obraz przedstawia Napoleona w asyście Minerwy, Merkurego oraz alegorii pokoju i prawa. Na koniec bohater filmu pyta czy ten malunek wpłynie na cenę za metr kwadratowy.
Film na dzień 28 lutego 2016 roku zobaczyło nieco ponad 33 i pół tysiąca widzów YouTube. Z filmu wynika że jakaś duża firma próbuje zwrócić uwagę szerokiej publiczności w Polsce. Dlaczego akurat w Polsce, gdyż spot jest po Polsku, domena strony która jest reklamowana też jest w Polskiej przestrzeni Internetu. Z filmu możemy wyczytać ze jest to firma wielkopowierzchniowa, transportuje swoje towary paczkami. Widać to w filmie oraz można usłyszeć w treści aktorów. Jest to bardzo wysokich lotów przekaz ukryty w obrazie oraz treści aktorów. Bardzo wysoko oceniamy wykonanie takiego działania. Ilość wyświetleń filmu nie powala na kolana mimo dość sporej akcji reklamowej w najlepszych czasach antenowych.
Drugi film zatytułowany „Dlaczego Napoleon interesuje się Polską?”, został opublikowany w internecie w tym samym czasie. Jednak w reklamach telewizyjnych ukazał się kilka dni później. Druga część akcji wirusowej ma na celu przykucie uwagi i zwiększenie ilości wejść na stronę. Pierwsza reklama miała tylko zasiać ziarno w umyśle oglądającego. Druga reklama o zmienionej treści działa stymulująco na umysł odbiorcy. Wzbudza większą ciekawość oraz uciera chęć dowiedzenia się o co chodzi.
Na początku drugiego filmu reklamowego, lokaj anonsuje Polskiego ambasadora przed Napoleonem. Bonaparte pyta Polskiego wysłannika, gdzie jeżdżą Polacy. Ambasador krótko i zwięźle odpowiada że nad morze i w góry. Napoleon dziwi się gdyż twierdzi że tego nie ma na jego mapie. Ambasador przekonuje że wszystkie informacje o Polsce znajdują się w Internecie, jednak i tutaj Napoleon twierdzi że tego też nie ma jeszcze na jego mapie. Po tych sowach słyszymy już tylko lektora który powtarza nazwę frazy kluczowej po której mamy odnaleźć stronę „Co zamierza napoleon pl”.
Z treści filmu wynika że duży gracz chce wejść na polski rynek, wręcz wypytuje o szczegóły Polski rząd. Z treści wynika również że zasięg działania będzie ogólnopolski tak samo jak i zasięg reklamy. Przekazano również wiadomość że jak na razie nie ma tego w Polskim Internecie.
Po połączeniu obu filmów a raczej informacji w nich zawartych, wnioskować można że duża firma ma zamiar wkroczyć do Polski z swoja ofertą lub usługami. Napoleon ma tutaj odzwierciedlać dużego gracza który w pierwszym filmie jest przedstawiany jako prawy i uczciwy o największej renomie. Część pierwszego filmu również może sugerować że chodzi o handel internetowy. Drugi film reklamowy sugeruje że zasięg działań ogarnie cały kraj. Dodatkowo poinformowano widzów o tym że do tej pory nie było tej usługi w Polskim internecie ani na Polskiej ziemi. Eliminuje to z kręgu podejrzanych takie firmy jak Allegro, Media Markt, Saturn czy Media Ekspert. Do tej pory tylko tak duże koncerny w ten sposób przyciągały uwagę szerokiej publiczności. Tylko o jaką firmę chodzi, kto ma na tyle dużo pieniędzy aby stosować jedną z najdroższych metod marketingowych w dziedzinie reklamy. Jest ona jedną z najdroższych ale też najlepszych.
Można się domyślać najróżniejszych teorii ale najlepiej jest po prostu zabawić się w detektywa. Na początek podstawowe metody poszukiwania informacji czyli wujek Google. Niestety, wyszukiwanie po komendzie „Site”, nie przyniosło żadnych rezultatów. Dwie strony w tym jedna w formie PDF, regulamin polityki ciastek (cookies), które są stosowane na stronie. Skoro nic Google nie wie to szukamy dalej. Przyglądamy się stronie internetowej od strony kodu witryny. Niestety i tutaj nic nie możemy znaleźć. Następny krok po sprawdzeniu Google i kodu witryny, to sprawdzenie domeny i do kogo należy. Skoro kod strony ani wyszukiwarki nie znalazły żadnych powiązań to pozostaje tylko trop po właścicielu. I tutaj w informacjach zwrócony przez WhoIs okazuje się że adres należy do firmy Interactive Solutions Sp. z o.o. Z Poznania. Rejestratorem domeny jest Home.pl obecny reklamowy lider rynku domen internetowych. Głębsze szukanie informuje nas że domena kieruje na serwer który znajduje się w chmurze należącej do Amazon.com . Czyżby to był ostateczny trop ? Amazon wchodzi do Polski i otwiera nie tylko hale magazynowe ale i również sklep Internetowy ? To się okaże 8 Marca 2016 roku, na tą datę wskazuje licznik który odlicza czas do startu na stronie „Co zamierza napoleon pl”.
Skórzane Legginsy - Komfort i Styl
Ciesz się wygodą i eleganckim wyglądem. Wybierz nasze legginsy skórzane.
fau-butik.plhttps
|